differences we don't see.

När jag var liten, och med liten menar jag under 10 år, så tyckte jag att dom som började på gymnasiet var jättestora, ja till och med vuxna.
Nu går plötsligt jag på gymnasiet och faktum är att jag inte känner mig ett dugg stor. Jag tänker inte på hur mycket jag förändras både utseendemässigt och till sättet.. fast å andra sidan, vem gör det?
Inte förren man ser ett kort på sig själv från när man började t.ex 7an så lägger man märke till att det faktiskt är mycket skillnad.
Dock är det så himla gulligt när små barn ser mig (som faktiskt bara är 16) som en vuxen :) Madde berättade en gång att när hennes son var liten så sprang han ifrån kassorna när dom var och handlade för att öppna dörren åt två farbröder.. Snäll liten pojke som tänker på de gamla med svaga armar tänker ni nu va? Saken är den att dom här "farbröderna" var runt 14 år haha! Jag skrattade ganska mycket när hon berättade det, så himla söt!
Antar att när man är liten så ser man alla över 13 som stora men har ni tänkt på att det egentligen är samma sak för oss nu? Vi tycker ju inte direkt att man är ung när man är 40+.. men när vi är runt 30 så kommer vi garanterat inte att säga samma sak ;)

Jag i 6an eller 7an och jag som jag ser ut nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0