just my luck.

"Studiedagar in my heart <3".. så lät det igår när jag skrev. Oturligt nog så vaknade jag av att jag mådde ganska dåligt imorse. Hade ont i huvudet, halsen och var hur förkyld som helst.
När jag sen skulle gå för att äta frukost så började det svartna för ögonen och jag tvingades lägga mig ner. Sen fortsatte det med feberfrossa och uschoblä spyor :(
Nu mår jag däremot lite bättre efter att ha tagit ett skönt bad och faktiskt fått i mig lite att äta.. hoppas det stannar i magen bara.
Och då förstår ni säkert att jag inte tänker åka till stallet idag? Skulle nog tro att det är bäst att vara hemma och vila upp mig i stället så jag blir helt frisk den här gången! Jag envisas ju alltid med att träna fast jag inte är helt på topp och ja.. det har sitt pris.
Nu ska jag kurera mig riktigt ordentligt, läsa en bok och bara ta det lugnt. Hoppas jag mår bättre i morgon :)



Världens finaste (nyfiknaste) häst :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0