the greatest thing on earth

Gårdagen var den bästa dagen på väldigt länge. När vi gick banan kändes hindren jättehöga, ungefär till bröstet på mig :o Då kan jag erkänna att nerviositeten började komma fram!
På framhoppningen gick det hur bra som helst och jag kände att det inte skulle bli några problem alls, nervositeten gick snabbt över till en taggad känsla av att ge allt.
Väl inne på banan så känner jag hur Roxane också blir taggad och det är en galen känsla när man märker att hästen vet precis vad den ska göra.
Rundan går alldeles utmärkt, bara ett litet pet med ena bak på 3e hindret :) Jag var hur glad som helst och ville nästan börja gråta.
Resultatet på klass 2 110 cm: 4 fel på hinder tiden 54.90! Det gav oss en 10e placering (tre putt från prispallen) av 23 startande :D
I laget sen så var hon lite tröttare, vilket jag kan förstå eftersom vi redan hoppat en klass och det var jättevarmt ute. Där fick vi två nedslag men vad spelar det för roll? :) Jag hade Roxane med mig hela tiden och vi hade hur kul som helst tillsammans, det är det viktigaste av allt!
Resultatet på klass 1 110 cm: 8 fel på hinder tiden 57.84!

Jag är hur nöjd som helst med dagen och speciellt nöjd är jag över Roxane. Hon är, som jag så ofta säger, det bästa jag har och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne. Det är en total omöjlighet för jag älskar den hästen! <3
Ett stort tack till Cissi också som var med och hjälpte mig hela dagen! Du var till stor hjälp ska du veta :)
Här är några bilder som hon tog på oss :p






Idag tog jag sovmorgon och sen åkte jag ut en stund till Roxane och skrittade en sväng :) Ikväll blir det att äta god mat och soffmys. I morgon är det ju skola igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0