you make my days

Godmorgon. Vaknade alldeles nyss här i min uppvärmda säng så det kan bli svårt att ta sig här ifrån hm.. Fortfarande lite trött efter gårdagen måste jag säga men det är så värt! Har inte haft så kul på länge som sagt.
Nu ska jag kila in till huset och äta frullebulle & sen ska jag försöka tigga lite skjuts ut till stallet. Blir kvar där över natten för vi tjejer ska ha lite för tidigt halloweenmys eftersom ingen är hemma nästa helg typ. Hoppas det blir lika nice som gårdagen haha. Men nej, nu är det bäst att jag sätter fart så jag kommer någon vart idag. Bloggar igen när jag kommer hem :)


lägger väl också in den här muppbilden på mig och sötan då eftersom hon gjorde det :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0