only in my dreams

Godmorgon! Vaknade för en stund sen ur en jättekonstig dröm haha. Jag drömde att min kompis hade vaknat vid halv 5 och sen kunde hon inte somna om så hon gick hem till mig.. fast hon fick aldrig komma in i mitt rum så hon sov utomhus? Något sånt.. När mitt alarm väl ringde så var det (i mitt huvud) hennes haha :) Tycker faktiskt att det är lite kul att drömma knasigt och det gör jag ganska ofta för den delen.
Gud vad jag skriver random nu ;o Men aja.. Nu ska jag iaf snart ner till bussen & träffa mysan, vars hår nu mera är rooooosa :)) Sen åker vi till stallet. Ska försöka hinna rida två hästar idag nu när jag hjälper Niklas att få igång Fabbe lite mer. Men det gör ingenting för det är bara trevligt, han är en jättefin häst! :)
Bloggar säkert vidare lite senare men nu måste jag ruscha.. Hade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0