livet leker, you wanna play along?

Äntligen helg eller vad säger man? Veckan har varit helt okej men man är ju alltid lite pepp på att få ledigt i två dagar haha. Matteprov hade vi i torsdags också.. hoppas jag blir godkänd eftersom alla kom ut och sa "shit vad lätt det var" haha, pinsamt om man failar då liksom. På kvällen var det hoppträning i ridhuset! Fick mycket beröm och jag erkänner att Roxane var hur fin som helst, puss på den hästen!
Idag red jag och Linnea ut en sväng på pollarna, vi var ensamma i stallet, och det var riktigt mysigt :) Mycket prat och skratt och vi hade sådär kul som bara vi två kan ha!
Resten av helgen var tävlingsplanerad men dom planerna ändrades pga licenskrångel så jag kör på nästa helg ist! Åker säkert och hjälper till någon av dagarna iaf :)
Nu ska jag gå ner och ta något gott att mumsa på, sen blir det dusch och sängen för min del. Man blir ju faktiskt ganska sliten av att gå upp 05.30 varje dag, samt träna varje eftermiddag..





dagens mobbade bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0