keep going

Tjuuwlahopp.
Eftersom jag har varit sjukt dålig på att blogga de senaste dagarna så tar jag mig tiden att skriva lite nu i stället.
De senaste dagarna har bestått av spinning, simning, ridning och sovmornar! Skönt som satan har det varit att få sova lite längre tisdag & onsdag. Hade ju ingen spanska den här veckan ;) Men visst har det varit nåra besvikelser också.. eller ah, en besvikelse. Tur att jag har riktigt snälla kompisar i alla fall.. för något jag har lärt mig genom åren är att riktiga vänner är dom som stannar kvar oavsett vad.
Hur som helst.. Idag slutade jag, Julia och nåra fler 10.15, asnice! Så nu sitter jag här i min kära fotölj och kollar på how i met your mother. Ska ta bussen ut till stallet lite senare för ikväll är det träning, ggguld :)
Morgondagen kommer garanterat att bli bra den också. Skolan först och sen stannar jag kvar hos Julia! Vi ska laga mat och ha det allmänt trevligt haha och senare kommer nog danne & dom också så det blir säkert nice. Men nu ska jag fortsätta att ta det lilla lugna och bara slappa en stund. Uppdaterar i morgon eller något!

Kommentarer
Postat av: julia

längtar tills imorn, kommer bli skitskoj!! :D <3

2009-10-22 @ 14:03:57
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0