I still haven't found what I'm looking for

Äntligen äntligen lov! Hur mycket har man inte längtat liksom? Yessss!
Och jag tänker börja mitt lov här hemma i Julias lägenhet med henne, Linnea, Danne, Simon och kanske Viktor & Jonte. Vi ska kolla på idol och film, tror det kommer bli skitkul :D Men innan dom kommer så ska jag & Julia fixa ihop lite kvällsmat. Kyckling (på fredag nanana) och ris hade vi tänkt oss, gott va? :) Mamma är supersnäll och hämtar mig inatt så jag slipper ta bussen som gick allt för tidigt! Hon fyller i morgon också så jag har nyss köpt en liten present åt henne hihi. Tänker inte skriva vad det är med risk för att hon kikar här i bloggen..
Inga läxor eller prov har vi att plugga till över lovet heller! GULDdd <3 Det är verkligen mycket värt att få ta det lite lugnt ifrån skolan ett tag, det är väl ändå det loven är till för eller hur? ;)
Just nu ligger Jullanbullan och pratar i telefon med sin "dadda" och jag sitter vid datan och slöar. Om några bilder tas under kvällen så lägger jag kanske ut dom senare ;p

Kommentarer
Postat av: julia

bästa kvällen kommer det bli! plus att jag är grym på att koka ris, INGA KOMMENTARER! <3 :D puss på ellen!

2009-10-23 @ 18:23:16
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0