awesome as hell (y)

Gaaah , toppendag !
Vi slutade ju som sagt väldigt tidigt idag så Linnea och jag gick och käka och sen gick vi upp till stationen för att kolla tåg till hallsberg. Och vi är så skillade att vi kom precis 2 min innan det gick haha. Sen blev det shoppa av serni. Hittade två tröjor, ett linne, en t-shirt och byxor! Underbart med lite nytt. Linnea hittade jättesöta tröjor och bombheta trosor maha.
Efter våran lyckade shoppingrunda gick vi till ett mysigt café och köpte varsin bulle och dricka :) Sen gick vi vidare för att kolla buss/tåg hem. Dirrbussen hade precis gått så jag trodde att min tur va slut där.. men nej, för det gick ett tåg till hallsberg 5 min senare som vi hann med. Sen gick bussen från hallsberg 16.20 så jag hann med den perfa (y) Erkänn otippad tajming all day long?
Bortsett från allt det braiga som jag nyss skrev så träffade jag även Andrea som jag har saknat som as också. Måste åka in nån dag och tillbringa all tid med den tjejen <3 Sen träffade jag David och Johanna också. Johanna gjorde mig sällis på bussen hem och vi hade väldigt kul haha :D När hon hoppade av bussen klev i stället Mysan på så jag fick sällskap hela vägen hem till hålan ;)
Om jag ska sammanfatta dagen så har den varit SÅHÄR bra. Så bra att det nästan är sjukt :o Det är ju trots allt den 13:e idag...



Dagens köp:
t-shirt, gina tricot
rosa baslinne, gina tricot
rosa långärmad, bikbok
grå cardigan, gina tricot
ljusblåa jeansleggings, bikbok

Lite kul är det för jag har inte handlat på bikbok på tusen år haha. Menmen, ibland fyndar man (y)

Kommentarer
Postat av: andrea

<3

2009-10-18 @ 23:04:38
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0