Will he ever figure it out?

Gäääääääääääääääsp,
ligger i sängen och halvsover. Ska nog sova på riktigt snart för jag är galet trött.. helt sjukt vad skolan gör med en eller hur? För jag lovar, det är skolans fel att jag är trött. Men vill man ha en sån där lysande framtid så varför inte?
I morgon har jag iaf sovmorgon till strax efter 8, yes! Sen kommer Jullanbullan, Jonteponte och Linneasvea in till denna vackara storstad. Vi ska göra lite saker till vårat temaarbete och självklart ska vi tjocka pizza också. Askersund är ju liksom byggt på pizzerior. Hinner vi så får dom gärna komma hem till mig och tjecka läget också.. surt bara att jag bor en bit utanför stan :/ aja nu ska jag väl börja säga godnatt till alla och jag börjar här. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0