to let u have your way with me

Jag vaknade tidigt idag.. för tidigt! Ebba skulle ju och tävla så vi gick upp vid 6 & väl på tävlingsplatsen så räknade vi ut att vi kunde ha sovit minst en timma till! Så typiskt när det blir sådär men så är det i hästvärlden.. och det är bättre att vara för tidig en för sen :) I morgon har jag iaf sovmorgon! Jag och Jessica bestämde att vi åker ut vid halv 12 till stallet så vi får soooova! Jag längtar så mycket att jag ska gå och lägga mig precis när jag skrivit klart detta inlägg.
Men hur gick denna tävling då? Jo den gick jättebra! Dock så flög Ebba av första rundan och blev då lite lessen, vilket är helt förståeligt! Jättetråkigt att det skulle bli så för dom var hur fina som helst fram till det där j*kla hindret ju! Det var ett hinder gjort av träd (??) och vi tror det var det som Matilda (hästen) reagerade på.. skulle jag också ha gjort om jag var häst! Aja, Ebba peppa upp sig själv inför 90 klassen iaf och red superbra! Men så kommer det där bäverhindret igen och Tildisen blir rädd :/ Hur som helst så var Ebba nöjd och det ska hon vara, för bortsätt från dom här små missarna så såg det riktigt fint ut! Ett galant ekipage med andra ord. Här har ni en video som Ebba har gjort själv på sig och Matilda! Jag tycker den är jättebra så hoppas ni tycker det också :)

Nu ska jag sleepa! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0