hemma bäst

ÄNTLIGEN HEMMA!
Jag har varit på ungdomsledarkurs hela helgen! Och för er som inte vet vad det är så.. det är precis som det låter :) En kurs man går för att kunna utbilda och engagera sig i de unga inom ridsporten. Kurserna var verkligen asbra och jag lärde mig en hel del som jag faktiskt inte visste sen tidigare.. dock så trivdes jag och Linnea inte så mycket med resten i gruppen så vi höll oss lite vid sidan av ;) Lördagens höjdpunkt var iaf när vi gick ner till stugan efter kvällsmaten och upptäckte bumbibjörnarna på tv :D Senare på kvällen kollade vi på robinson och någon långfilm.. hade ju bara ettan, tvåan och fyran :/
Nu ska vi iaf starta igång en hemuppgift också.. något som har med ARK att göra. Vi har några planer redan nu men dom tänker jag inte avslöja riktigt en ;) Nästa träff är i januari så det är ett tag kvar.. längtar dock inte tillbaka menmen, kurserna var ju som sagt bra iaf.
Nu ska jag njuta av att vara hemma i Askersund och bara ta det lugnt, feting skönt ska det bli. I morgon börjar ju skolan igen så jag ska gå och lägga mig tidigt (har ju gått upp 7 hela helgen) så jag får sova ordentligt. Här är några bilder på konferensrummet och lite av resturangen.




¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0