cutest ever

Wiiii idag hade vi SÖTASTE gubben som vikarie, han gjorde verkligen dagen haha! Tänk er själva en 69åring stå framme vid tavlan och skutta? FÖR söt alltså.. om man bara hade varit några år äldre :/
Veckorna passerar sjukt snabbt btw.. redan torsdag liksom, i morgon är det fredag :)) Jag och Julia hoppas på filmkväll.. får se om någon vill joina oss ;) Dääänii är på iaf men vi får la se vad som händer antar jag (y) :)
Nu sitter jag och taggar inför utvecklingssamtal.. usch! Men jag sköter skolan bra och tror inte att dom kommer framföra något negativt, hoppas jag. Trycker i mig några extra pepparkakor så jag är snäll sen (a)
Mina vantar förresten.. dom är borta :( Så om någon ser ett par grå vantar som är SÅHÄR sköna så är dom mina okej?!


Mamma hittade min giraff som var en av mina bästa vänner när jag var liten höhö. Jag döpte honom till Ollebass, bara så ni vet. Han är mindren jag minns honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0