enjoy

What's up med er killar nu för tiden? Helt otroligt att man inte kan gå ut en enda gång utan att se blonda taggar överallt.. I vissa fall är det här helt okej, i BEGRÄNSADE mängder vill säga. Men endel är ju bara för mycket eller? Och det roliga är att dom enda tjejerna som "faller" för dessa sminkade & överfixade sthlmwannabes är de tjejer som ser precis likadana ut.. och hur ironiskt är inte det? Jag menar, hur kul är det som tjej att dela smink med pojkvännen t.ex? haha! Men jag antar att alla får se ut hur dom vill.. det här är ju endast mina åsikter som sagt och vill man se ut som en docka så.. jaha.
Så nu tänker jag beskriva hur JAG tycker att den "perfekta" pojkvännen ska vara.. enjoy.

  • Han ska få en att skratta, det är hur viktigt som helst tycker jag.. att man har kul ihop med den man tycker om!
  • Han ska vara snäll och omtänksam, inte en såndär typ som trackar andra 24/7 för att själv må bra. Vilket leder oss till punkt nr 3..
  • Han ska ha självförtroende. Inse att det är sjukt attraktivt med en kille som trivs med sig själv och som inte försöker vara någon han inte är. En jordnära kille med andra ord. För mycket självförtroende kan dock gå till överdrift, lagom är alltid bäst :)
  • Överraskningar är alltid bra. Fatta mys med en kille som helt plötsligt har köpt en ros eller liknande? Eller som kommer förbi en randomkväll bara för att träffa en! puss påt
  • Han ska stå för det han tycker, även om jag tycker annorlunda, och han ska vara ärlig! Ärlighet varar längst.

Ja det var några punkter på en bra kille haha.. än en gång, detta är mina åsikter. Men kan ju ändå vara kul att veta :) Och som ni ser så har jag inte nämnt något om utseende? Det är för att jag inte anser att det spelar någon så stor roll, MEN det spelar en liten roll det också.. och det kan ingen säga att ni inte tycker. Men om jag nu ska vara lite ytlig så brukar jag tänka på ögonen (a) Finns inget finare en vackra ögon.. favoritfärgen tänker jag dock inte skriva här.. det får vara en liten hemlis ;)



Vad skulle ni föredra av det här? :) Vet att JULIA lätt skulle ta han till vänster! :D


Kommentarer
Postat av: JULIA

SKA VI TA EN BROTTNINGSMATCH IMORN I SKOLAN ELLER ? DU BER OM DET KVINNA!!!!

2009-11-12 @ 21:23:59
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: ellen

BRING IT ON BITCH :3

2009-11-12 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0