daddy said what?

Pappa och jag hade en liten disskusion om sprutan förut för att övertyga min rädda lillebror om att det inte känns nånting att ta sprutan :)

Ellen: Nejdå det kändes ingenting..
Pappa: Nä bara ett litetlitet stick men sen känns det inte när sprutan väl är inne i armen.
Ellen: Jo jag tyckte det kittlades? :o
Pappa: Jaha... ja det kanske inte känns när man tar i muskeln då :)
Ellen: Tar dom inte sprutan i en muskel?
Pappa: Jo.. på mig gjorde dom de ;)
*Jag tänker och försöker noggrant ta in det han just sa, försöker fundera ut hur det hänger ihop att de tog i en muskel på honom men inte på mej och...där kom jag på de (I)*


För er som är lika sega som jag så skulle det vara ett försök i att ironiskt få fram att jag inte har några muskler.. fast ah, det är ju inte riktigt sant.

Och jag har absolut ingen aning om varför jag skriver det här inlägget men i min värld var det under en liten stund en rolig utfyllnadsgrej eller något :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0