+ -

Idag har jag, Linnea och Jessica tränat i skogen (y) Med hästarna asså ;) Många ryttare anser att en häst aldrig blir något av att ridas i skogen men det är så fel! Att rida ut ger grymt mycket och hästen håller sig friskare, de ni :) Och vem säger att man inte kan rida dressyr i skogen? Det går att arbeta hästen på exakt samma sätt som man gör på en ridbana eller i ett ridhus. Så idag har vi galopptränat, öka, hålla tillbaka.. ni fattar! Vi var ute i en timma och jag lovar, den träningen gav lika mycket, om inte mer, som ett vanligt pass på ridbanan skulle ha gjort, kalas.
Men nu sitter jag här med världens värk i mitt vänstra knä, vilket är mindre bra. Förr så hade jag problem med knäna och jag antar att det har kommit tillbaka nu när jag har tränat så mycket. Uschofy men så är det! Jag har iaf pratat med min spec.idrottstränare och han tyckte att jag skulle göra knäkontroller så det får nog bli så i några dar och så får jag hoppas att det blir bättre. Tills dess så får mitt knästöd vara lojalt. Nu ska jag snart käka och fixa grejor tills i morgon ;)


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0