where's my candle?

Det är först när man förlorar något som man inser vad det var värt. Ändå måste man kämpa för att se ljuset i mörkret.. även om det är riktigt jävla mörkt!
Det är svårt för ingen vet och ingen ser. Ingen förstår för jag kan inte förklara. Vissa gånger har jag försökt att hitta orden, det låter bra i mitt huvud och jag vet exakt hur jag ska lägga upp det så bra som möjligt men så fort jag öppnar munnen är de som bortblåsta.

Men jag har ljus i mörkret. Ingen tid är värd att slösa bort på något som inte bör existera.
Ciertos momentos, puedo obtener el sabor de él. Oh, estos momentos..


Kommentarer
Postat av: ida

Älska bilden ! :D<3

2009-06-29 @ 12:25:48
URL: http://liptip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0