what a day

Full fart sen 07.00 imorse - jag är död nu.
Men det var himla kul att hjälpa Anna idag :) Och gratis ridlektioner för henne är inga fel ;d Red iaf Zorento, Alice och Danzant, supertrevliga hästar allihop, Alice är dock lite stoig.. men det är jag van vid. Synd bara att Danzant inte är Annas, jag är lite smått kär i den hästen nu.
Fram och tillbaka med fyra hästar och vi var klara strax efter 12 duktiga som vi är. Då åkte jag hem och slängde i mig några mackor och sedan kom Anna och hämtade mig igen så åkte vi iväg till nästa stall, till favoriten <3
Roxane var lite öm över ryggen, träningsvärk förmodligen. Måste träna upp henne ordentligt nu så vi kan tävla högre klasser. Jag gick iaf bara en promenad med henne i ca 40 min. Genomblöt var jag efter det haha.
Jennifer kom sen den lilla ungen.. några timmar med henne skulle fixa in vem som helst på psyk :o Tur man är härdad. Som parantes kan jag också tillägga att jag, Lea & Olivia värmde marsmallows i micron.. gott. Vill ni som läser bli lite äcklade så la vi även marsmallows i korvbröd och värmde, Lea's idé ofc men det sjuka är att det inte smaka så dumt haha ;)
Nu är jag halft död, tänkte orka med en dusch sen så slocknar jag nog!

Kolla även in Anna Björkmans hemsida tycker jag! http://annabjorkman.se
Och självklart en tjuvtitt på http://esperud.se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0