bästa helgen :D

Helgen har varit allt annat en dålig för min del. Igår sov jag och tjejerna i stallet för vi skulle upp tidigt då jag & Linnea skulle tävla.
Niklas (min brorsa från en annan morsa) hade sina killkompisar där också så vi spelade fotboll hela kvällen med dom! Superkul hade vi med mycket skratt ;) Speciellt när en viss pg.. host* lalala.
Nämen tack killar för en trevlig kväll, hoppas vi får fler sånna!
Somnade vid 00.30 och gick upp 05.00 imorse, behöver jag säga att vi va ganska trötta? Mysan & Ebba somnade i bilen till tävlingen haha :)
Linnea började med att rida en sjukt fin runda på 80 cm clearround, hon nollade! :D På 90 cm clearround ramlade hon dock av :/ Men ritten fram till de hindret var riktigt fin! Som dommarna sa "Vi måste tyvärr skriva ofrivillig avsittning" ? xD
Sen så var det min tur och Roxane flög haha :) Vi nollade 90 clearround.
Efter det blev det ett par timmar i värmen i väntan på att laghoppningen skulle börja! Roxane och jag var först ut från laget och vi nollade även den ritten på 1 m. Ida var efter mig och hon fick 8 fel på hinder, detsamma gäller Tove. Det gav oss en delad femte plats men vi är ändå supernöjda med oss själva och framförallt hästarna som stod ut i värmen.
Ett stort tack till My & pappa som hjälpte mig hela dagen, hästskötare är a-o.
Om jag ska lägga till ett litet minus av dagen också så gick mitt träns sönder buhu.. blir att beställa ett nytt! Ska kolla upp det typ.. nu :) Tackohej.

lite bilder från dagen, fotografer: Ebba & My :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0