burrrr, Norge är kallt.

Det var iskallt att somna igår. Trots att det är slutet av juli, snart augusti, så låg jag nerbäddad med pyjamas och två tjocka täcken haha. Det är inte som i Sverige, det vill jag lova..
Sov länge idag gjorde jag också men det var nog bara för den långa resan igår.
Nu har jag precis varit på en såkallad kafeteria och träffat en liten del av släkten som är här. Ikväll ska vi hem till.. vad dom nu heter.. och få lite information om de kommande dagarna.
Jag fick höra att man ska ha sån där sele på sig i morgon på bergsklättringen.. då blev jag lite tveksam till att följa med haha. Så vi kanske åker och kollar uppe i fjällen i stället på något uppträdande :)

Det är superfint här och älva rinner precis intill. Jag har tagit kort men glömde överladdningssladden hemma så dom får ni vänta med att se. Bergen är otroligt fina också, idag är det mindre dimma så man ser dom bättre. Men det är ingen i min ålder här så det är lite tråkigt..
Och jag har redan hemlängtan till alla kompisar, Roxane och katterna..  Hoppas ni har det bra.


En liten cambild haha.. inte så fin efter 12 h i bil men man ser faktiskt lite av bergen i bakgrunden.. de små bergen alltså ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0