ttypiskt!

Puss på att jag fortfarande sitter i skolan trots att vi slutade för en halvtimma sen.. jag hade nämligen tänkt att ta tidiga bussen (13.35) och gå 20 min tidigare från matten. Vi fikade ändå bara o gjorde nån sjuk lek. Men så tänkte jag att näää nu ska jag va duktig o stanna kvar dom där 20 minuterna ist och ta halv 14.25 bussen hem (y) Men så blev inte fallet för vilka tror ni slutade precis 2 min efter att den första bussen gick? Jo vi. Yeeeeees vad livet är nice ibland asså. Så nu ska jag sitta här i 15 min till o dega sen går jag saaaaakta upp till bussen.
Men förövrigt har det varit en bra dag. Dock hade jag en dålig hårdag eftersom jag hade glömt min plattång hemma o sov hos Linnea. Vi hade askul btw, åkte pulka <333 haha. Jaja. Fick tillbaka spanskaprovet idag som jag gjorde igår.. och nu blir alla chockade när jag säger att jag fick VG och var 5 ynka poäng ifrån MVG ;) Ohja vad jag är bra haha.
Men nu blev det här lite segt så jag ska göra något annat en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0