snö , kallt & snart jul!!!!

Skönt att komma hem efter några timmar ute i kylan! brrrr det är verkligen grymt kallt ute! När jag kom till stallet så var lilla Jennifer där så jag hjälpte henne, eller ah hon sköter sig väldigt bra själv så jag var väl bara med och höll lite koll så det inte hände något. Vi tog med våra hästar till ridbanan och red där i .. en halvtimma? Sen frös vi så vi skaka haha.. då red vi tillbaka igen. Väl inne i sadelkammaren hade Jessicas mamma dukat upp med jättemumsiga bullar och saft! Det satt perfekt efter en kall ridtur :) När jag hade smällt i mig en bulle så gick jag och mockade åt Roxane och sen fick hon stå kvar inne i boxen för natten. Kändes så ovärt att gå enda bort till hagen för att sen hämta henne typ 20 min senare. Och stackars Linnea glömde vantarna när hon hämtade Cassandra i hagen, behöver jag säga att hennes fingrar likagärna kunde vara amputerade efter det? brrrr.
Nu ska jag nog tappa upp ett varmt bad och ta det lugnan ikväll.. oja det låter bra.

Hittade två lite roliga bilder från förra vintern när jag och björnen diesel lekte herren på teppan.


Ja han är ju inte liten iaf..


Kommentarer
Postat av: julia

FYYYYTUSAN VAD HAN ÄR SÖT

2009-12-18 @ 23:25:38
URL: http://juliaalmen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon bakom/under då? ;) haha skämta. ja han är skitsöt :D

2009-12-19 @ 11:28:12
URL: http://ellenlina.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0