sjukling med stort s

Godmorgon världen.. kollar ut genom fönstret och ser snön glittra fint i solen -  underbaart! Vad kan nu gå fel liksom? Jo .. att jag vaknar upp med en grym hosta och förkylning kan dra ner det hela ett antal procent, typ 80%. Så himla typiskt att jag ska gå o bli sjuk nu när vi äntligen har lov!! Det blir iaf att stanna hemma idag, ska försöka ut och ta lite kort sen i det fina vädret så blir jag nog lite gladare haha :) Så får jag hoppas att jag blir bättre snaaaaaart!

Nu kom min söta katt och la sig i mitt knä hihi. Han kanske kände på sig att jag behövde en liten pälsboll i knät :) Aja nu ska jag försöka får i mig lite frukost så jag bloggar senare.

Supersöta Nisse på bilder från i somras <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0