nyår på g!

2 dagar kvar av 2009, helt sjukt!
Och det är alltid lika mycket planering inför nyårsfirandet haha.. allways ! MEN jag har iaf några backup-planer så det känns bra. Dock hoppas jag mycket på att åka till hallsberg som det är tänkt, dels för att jag saknar jullanbullan och dels för att jag helst inte spenderar nyår med askersunds eparaggare! Men det löser sig alltid på något sätt (y)

Idag har jag hur som helst varit i stallet hela dagen lång. Sprungit ut och in med hästar som skulle värkas och få nya skor och så har jag ridit en sväng på älsklingsrox. I morgon har jag bokat ridhuset i askersund så jag och tjejerna åker dit och tränar! Gud va skönt det ska bli att rida på bra underlag! Dock är det himla bra träning att rida i djup snö. Aja nu ska jag fortsätta planera haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0