julen är förbi..

  • Kläder
  • Presentkort på kicks
  • Presentkort på gina tricot
  • Presentkort på bio
  • Pengar
  • Smink
  • Hårprodukter
  • Vinter ridbyxor
  • Ny mobil
  • Godis
  • Laptopskins

Jag tror det var i stort sett allting. Det har varit en toppenjul firad hos farmor och hos moster och nu hemma. Laptopskinsen som jag fick utav syster var skitsnygga! Så nu känns min dator riktigt personlig :) Kvällen kommer fortsätta i soffan haha. Trött som sjutton blir man efter en sån här dag! Men ah.. nu när julen är över så får vi börja tagga nyår i stället! Tror det kommer bli kalasbra :D

jag och lillebror :)


ingen jul utan chocklad från älskade norge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0