Jönköping !

Nu ska jag uppdatera en aning i efterskott.. Har haft alldeles för mycket att göra för att hinna/orka blogga men nu tänkte jag ta mig lite tid till det.
Helgen var kalas. Mamma & jag åkte till Jönköping på fredagen och väl framme så besökte vi hudoteket. Jag fick massage vilket var jätteskönt och behövligt! Märkte verkligen hur stel jag var haha. Dagen efter hade jag ont i hela kroppen ist ;) På kvällen gick vi ut och åt och sen kollade vi på idol tillsammans. Ibland behövs det en mamma&ella -dag. Ella förresten.. det säger mamma all the time till mej. Det är sällan hon använder "Ellen", det förekommer mest när hon är lite sur. Intressant att veta eh ?
Hur som helst. På lördagen shoppa vi! Jag hade tänkt handla julklappar men det blev faktiskt mer egoshopp är jag rädd.. så jag får väl pallra mig in till örebro någon dag i veckan och julhandla i stället :) Här är några bilder från Jönköping men jag glömde min älskade kamera hemma så det fick bli sugig mobilkvalite..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0