happy new year

Idag var jag superpepp på att åka ut till stallet en sväng och hälsa Roxane ett gott nytt år mm. Så jag hade stallt mitt alarm på halv 10! Dock så var jag jätteförkyld när jag vaknade och väldigt trött så jag stängde av och somnade om.. sov till halv 12 ;s När jag vaknade hade även min käke låst sej, som vanligt haha. Men den här gången kunde jag inte öppna munnen helt på en halvtimma ,o Pappa fick sig ett gott skratt när jag åt frukost iaf.. låg med huvudet lutat bakåt & lite snett o sen "slicka" jag i mig gröten? Eh ja.. jag såg nog ut som en utvecklingstörd sälunge eller något sånt.

Nog om förstörande aptit nu. Snart ska jag slänga mig in i duschen och så småningom ska jag åka iväg till Johanna så fixar vi oss tillsammans och sen åker vi till örebro. Vi ska hem till hennes kompis Kevin och äta tacos, mums, och umgås med några! Vid 12 slaget ska vi förmodligen ner till järntorget och kolla fyrverkerier och sen går vi tillbaka till honom. Jag kommer nog vara lite blyg för jag känner typ ingen där förutom Johanna och Jeje haha.. men man lär säkert känna folket under kvällen/natten :) Kommer nog bli jätteroligt och trevligt så jag är ganska pepp just nu! :D

Gott nytt år på alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0