fortfarande sjuk..

Ååååhhhhh fortfarande sjuk :(:( Hur kul är det att vara sjuk på en skala när man har jullov?! Jag blir tokig. Min hals är helt igentäppt och det går tungt att andas fy.. Måste komma ihåg att ta astmamedicin morgon & kväll nu för att undvika en lunginflamation, kalas.. nä (n) Och jag som var så sugen på att åka ut till Roxane idag också :/ Det är så svårt att vara sjuk när man har häst.. man får dåligt samvete för att man inte kan rida och samtidigt så kan ju hästen inte bara stå! Så jag har tjingat My att rida Roxane idag om hon har tid!

För övrigt så vet jag inte hur dagen kommer att spenderas. Kanske ska baka lite julgodis eller något, mummmaa. Kommer garanterat att slå på någon film också och ligga som en säck i soffan haha. Vad gör man inte när man är sjuk? 

randombild.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0