the best team ever made!

"ojjj" och "herregud" är orden som kommer upp i mitt huvud när jag sitter och kollar på en 2 år gammal film från när jag och Roxane hopptränar. Roxane är helt svett och jag tänker "oj vad svettig hon blev EFTER träningar på den tiden" haha.. dock hade vi inte ens hunnit börja hoppa utan det var uppvärmningen som hade tagit slut på henne :o Och vilken mage sen.. haha! Rund som en boll var hon då och min tränare säger vid ett tillfälle "ju mer du tränar desto smalare blir midjan haha ;)". Hon var ändå världens finaste där också :) 
Men det är helt sjukt hur mycket som har hänt med oss båda. Hur mycket vi har förrändrats tillsammans. Jag är så glad att jag har film på hur det såg ut då så jag kan jämföra med hur det ser ut idag. Jag är tacksam till tusen att jag och Roxane har fått chansen att bli så här bra tillsammans <3

Här är en hel hög med bilder från två av tre av våra tävlingar sommaren 09 och så lite randoms ;)

Blåbergen 29/6 - 09 (90 cm & 1 m)


Askersund 6/9 - 09 (1 m)


Örebro 19/9 - 09 (110 cm & 110 cm)


Sommaren 09 <3


tú eres me corazon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0