3 dagar till julafton :))

Äntligen var jag någorlunda frisk idag! Sjukgymnasten stod först på listan 09.00 och det gick väl sådär. Hon kunde inte heller säga vad som är fel på mina sunkiga knän usch. Hur svårt ska det vara? Men hon tejpa iaf knät sjukt hårt.. det skulle vara stöd för lederna och det funka faktiskt (y Var dock sjukt jobbigt att ha det på för tejpen satt inte löst vill jag lova. Blev inte mindre smärtsamt när pappa drog bort den heller, riiichh sa de & så var mitt ben vaxat haha. Fick lite olika övningar att göra nu under lovet och så ska jag tillbaka när skolan börjar för fler övningar och undersökningar.

Idag har iaf jag och My tagit en mysig ritt i den snöiga skogen. Dock fick jag rida först och få all snö från grenarna över mig haha ;) Nu ska jag ta det lugnt en stund och sen kommer My hit. Blir nog att kolla på film eller något, bara ta det lugnt, sköönt! Och eh.. jag blev just utbjuden ;o


bästis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0