sommarlovet är slut.

Och så var sommarlovet över..
Sanna och Linnea slagga hos mig inatt, fast egentligen var det bara Linnea som sov ;) Jag och Sanna sov högst 2 h sen låg vi vakna resten.
02.30 började jag att läsa norrmanhistorier (y en höjdare.
03.00 gick jag och Sanna ut i pyjamas och sprang lite på gatan i regnet.. grejen var att vi skulle bli lite trötta haha men nej :/ Så 03.30 drog jag igång en film :)
04.30 orkade vi inte ligga i sängen längre så vi gick in till huset och gjorde frukost :D
Hur som helst så har vi fått träffa klassen nu, fått schema osv. Tror det här kan bli bra faktiskt :) Gillar redan många i klassen.
Somnade på bussen hem.. inte så oväntat kanske? Men vaknade till lite när jag gick hem från busshållsplatsen.
Nu har jag hamnat i soffan och här blir jag nog kvar ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0