vår (!!)

Jag känner mig jobbig nu när jag gör om min blogg hela tiden. Men den här gången stannar jag på blogg.se ;)
Hur som helst så hade jag engelskaprov idag som jag inte hade pluggat till.. fy på mig (a) Men det gick asbra ändå haha, får jag högre en G på det så kommer jag skryta ihop någonting om naturbegåvning typ.. Fick veta att jag kom in på min ansökan till gymnasiet också, guld.
Efter skolan åkte jag till stallet och träffa tjejerna. För första gången i år kunde vi hoppa på banan! Roxane älskar det haha och det gör jag med :) Hoppas vädret håller i sig nu bara.
Nu sitter jag och degar och känner mig stel och lat. Dom senaste dagarna har jag och Andrea varit otroligt duktiga och gått promenader på kvällarna, mycket trevligt också. Men ikväll är hon i Kumla aight? Så jag ska (får) vara lat. Blir nog hemmamys med pappa i stället ;p 



bilderna är från min och Andrea's promenad 29/3 :)

Kommentarer
Postat av: andrea

<3

2009-04-09 @ 02:47:34
URL: http://andrealeonora.blogg.se/
Postat av: ellen

<33

2009-04-10 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0