times with u

Har inte så mycket att säga om dagen faktiskt förutom att den har varit ganska slapp och vi skippa sista lektionen :)
Sen så åkte jag som vanligt till stallet och tog ut Roxane en stund. Blev dressyr barbacka och sen galopp i skogen.
I morgon taggar vi grillkväll i Skyllberg bara så ni vet ;D Tjejerna och Niklas kommer att vara med så vitt jag vet. Kanske Madde också? :)
Nu sitter jag hur som helst och kollar igenom gamla bilder på mig och Willow och det slog mig hur mycket jag saknar henne :(
Det är jättekul att det går bra för henne och Jessica men att se någon annan rida min lilla ponnyn? Usch ibland är det som ett hugg i magen eller en kniv i hjärtat.. Älskar henne så grymt mycket. Hon lärde mig massor och utan henne skulle jag inte vara den jag är idag. Kan inte fatta att jag alltid var glad när jag var med henne, även när hon slängde av mig så skrattade jag haha! Jag har så mycket att tacka den ponnyn för ska jag säga. <3



Kommentarer
Postat av: jossssee<33

Willow<3

2010-02-18 @ 21:05:14
URL: http://josseandmiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0