:)

Kvällen styrde mig och Andrea till datorn igår om ni vill veta ;) Satt där till ca 02.00 och då skjutsa jag hem henne :D Men fett roligt hade vi, skratta oavbrutet.. bailando bailando amigos adios, adios BAJSA PÅ DIN MAMMA (8)
För att inte tala om caminsidenten? ;)
Aja, en sjukt bra kväll blev det iaf med tanke på att jag egentligen skulle ha varit ensam hemma hela kvällen/natten :)
Gick och la mig vid 02.30 typ och sen kom mamma och pappa hem vid 03.00 pigga som satan ;o
Förresten så var Andrea den allra första att säga grattis till mig PÅ min födelsedag :D

Idag när jag vakna gick jag ner till mamma och pappa som satt i köket men mamma skicka upp mig till sängen igen -.- Hon håller fortfarande på traditionen att väcka mig med sång och presenter ;)
Fick nyss ett väldigt fint sms från min syster också, såhär står det  "Grattis på födelsedagen <3 även om du inte tror det så är du den bästa lillasyster jag kunnat få och jag älskar dig <3"  
Tårögd vafan.
Nu ska jag nog gå och fixa mig lite och sen kommer lite av släkten :D


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0